nedjelja, 7. svibnja 2017.

april favorites -

Pozdrav dragi moji, u ovom postu ću sa vama da podjelim svoje favorite za april mjesec. Ovo su neki od proizdova koje sam kupila prošli mjesec i sa njima sam zadovoljna. 

Prošli mjesec sam odlučila da malo eksperimentišem i probam nešto novo za svoje lice ,tako sam odlučila da isprobam nešto od Loreala.
Prvi proizvod je bio " loreal color match foundation " i moram priznati da sam zadovoljna koliko prekriva ,jedini problem što sam imala je da pronađem odgovarajući ton neki su mi bili presvijetli a drugi pretamni.
Drugi proizvod je bio "l'oreal perfect match" puder u kamenu , u kombinaciji sa predhodnim proizvodom i u istom tonu je super!
Slijedeći proizvod je "maybelline anti age concealer " koji sam prije toga viđala u favoritima kod drugih blogerica, pa sam odlučila da probam zato što sam imam problema sa crnim krugovima ispod očiju. Napokon mogu reci da sam pronašla proizvod koji mi pomaže u borbi prikrivanja. Tako da toplo preporučujem. ( Kao što vidite na slici , boca je poluprazna )

"Sun Glow Mineral Bronzing Powder Golden Light " od Catrice  opet ulazi u moje favorite , jer ga iz mjeseca u mjesec iznova kupujem  a nešto najdraže za ovaj mjesec je definitivno također od Catrice "Blurring Highlighter Powder Pearls" . Sjećam se kad sam bila mala pa krala iz maminog nesesera bronzere koji su bili u sitnim kuglicama pa bih svaki put ukrala jednu kuglicu. Tako da sam napokon imam svoje kuglice haha 
Rival de loop & Catrice lakovi za nokte su definitivno hit ovog proljeća u ovim tonovima.

"my must haves essence eyeshadow" sam također isprobala jer mi je pakovanje bilo praktično i slatko , uzela sam nijansu "02 cosy rosy" i zadovoljna sam . Vidjela sam također da se može napraviti vlastita paleta,pa ću to definitivno i uraditi 
Postoji li nešto mirišljivije i bolje od ovog ulja za kosu ? Ima , sprej za kosu koji je istog sastava. što se tiče moje njege za kosu i rituala , svodi se definitivo na ovo ulje i sprej. 

Toliko o mojim aprilskim favoritima dragi moji. 

Nema komentara

Objavi komentar

© E M A
Maira Gall