subota, 17. prosinca 2016.

Mirišljivog mi decembra....pričljive li mi subote


Pozdrav dragi moji , mislim da sam već rekla da je ovo jedno od mojih omiljeni godišnjih doba , period u kojem sviju volim , sve mi je fino , ukusno i mirisljivo...
Ove godine je  nešto malo drugačije nego prijašnjih godina, prvi put je da sam daleko od kuće u ovo doba godine i naravno veselim se skorom odlasku kući. Ove godine mi se puno dobrih i loših stvari izdešavalo , puno uspona i padova , puno novih ljudi je ušlo u moj život  ,neki su naravno i izašli iz mog života . Počet ću od onih loših stvari kako bi ovaj post završila sa pozitivnim stvarima ,ove godine sam izgubila meni jednu od najbitnijih osoba iz porodice i to kad sam se najjmanje nadala. Osobu koja mi je bila najveća podrška u mojim najludjim idejama, osoba koja me je uvijek najbolje savjetovala , kojoj se nisam ustručavala nista reći , koja mi je pomagala i naučila me mnogim stvarima počevši od mojih prvi koraka u kuhanju , prvih koraka u šminkanju , koja je uvijek imala neke nove ideje . Zahvalna sam joj na svim stvarima kojima me je naučila , mudrostima i ispričanim pričama iz njene mladosti . Mogu reći da je bila najsnažnija , najmudrija , najpozitivnija i najljepša zena. Da nikad u svom zivotu nisam susrela osobu koja je imala više volje za životom i snage da se bori sa njim kao ona. Tako da je ova godina koliko god bila dobra toliko i veoma tužna za mene. Zahvalna sam Bogu , na tome što u 2017tu hrabro koračam zdrava kao i ostatak moje porodice jer sam se ove godine uvjerila da je zdravlje najbitnije . Vjerujte mi ! Ove godine smo ja i Arnes dočekali i prvu godišnjicu , i zahvala sam na tome što sam srela osobu koja me upotpunjava i koja mi je velika podrška od prvog dana . Zahvalna sam mu sto je bio uz mene čitavu ovu godinu i sa mnom djelio radost i tugu. I želim nam puno i puno ovakvih godina. Takodjer sam ove godine okrenula novi list u životu , otvorili su mi se neki novi putevi , nova sredina i sve što dolazi sa tim, sa jedne strane je tužno jer sam morala napustiti svoj grad , svoju porodicu i prijatelje da bi ostvarila ono što naumila a sa druge strane je dobro što mi se otvorila jedna takva prilika uopšte. Moj povratak u blogersku sferu se takodjer desio ove 2016te godine i x drugih stvari o kojima ču vam pisati u jednom od narednih postova.


Nego što sam vam ono zeljela kazati na samom početku posta?
Poželiti vam svima sretan i mirišljiv početak praznika , da svi uspijete pronaći perfekte outfite za famoznu novogodišnju noć i božićne praznike koji nam se blize. U jednom od narednih postova ću sa vama podjeliti čitavu svoju 2016tu godinu ili barem pokušati :-)

xoxo

Nema komentara

Objavi komentar

© E M A
Maira Gall