subota, 31. prosinca 2016.

Da se na kulturan način oprostim sa 2016tom i poželim vama dragi moji uspješnu 2017tu godinu. U ovom postu želim da sa vama podjelim neke trenutke što su se odigrali ove godine (pozitivne).Želim još jednom da se zahvalim pravim ljudima koji su uz mene , tj onim iskrenim prijateljima koje imam u malom broju. Ove godine sam "progledala" u tom polju , počela shvatati pravu vrijednost prijateljstva i koliko je bitnije imati jednog pravog nego 50 kako ih ja volim nazvati "sezonskih". Pred kraj ove godine sam upoznala dosta novih ljudi koji su mi uljepšali ovu 2016tu godinu , nadam se da će u 2017toj ostati isti kao do sad. 
Ove godine sam dragi moji i maturirala pa bi bio red da sa vama podjelim na blogu i sliku svoje maturske haljine. Yey!

Takodjer sam uradila jednu promjenu na sebi , minut šutnje za Arnesa koji je protiv toga. Svoju dugu kosu sam odlučila drastično skratiti u početku 2016te i zamislite haman godinu dana kasnije još uvijek je držim na istoj dužini. 

Ove godine sam takodjer napredovala u kuhanju, mislim da mi je to najdraža stvar ove godine iako se to mojoj gospodjici Vagi ne dopada pa sam je ćušnula ispod kreveta.

Početkom ove 2016te je moja ljepotica napunila punih 4 godine ,pa se sad malo uobrazila. Divno je bilo posmatrati njeno istraživanje i napredovanje u ovoj godine. Ako Bog da u 2017toj ćemo zajedno i postove pisati 

Imala sam visoka očekivanja od 2016te godine, i na kraju sam shvatila da je najbitnije biti zdrav i da su ljudi koji mi znače takodjer zdravi a sve ostalo će kad tad doći na svoje. Tako da ljudi moji od ove 2017te ne očekujem ništa , ne želim nista osim zdravlja i dobrih ljudi od kojih me boli stomak od smjeha i suze mi frcaju a za ostalo nek me sama iznenadi :-)
I za kraj ovog posta želim da sa vama podjelim par svojih outfita :
 
 
 
 
 
 
 
 

Sretna vam Nova godina dragi moji !

Nema komentara

Objavi komentar

© E M A
Maira Gall