četvrtak, 17. studenoga 2016.

My favorite makeup products -

U ovom postu želim da sa vama podjelim svoje omiljene kozmetičke proizvode koje koristim već duži vremenski period  i u koje imam povjerenje. Palčeve gore za ove proizvode jer pored što su dobri , oni su i stvarno povoljni i pristupačni svima.
  1. HD Liquid Coverage 040 Beige - (from Catrice)
Od kad je Catrice izbacila kolekciju sa ovim HD puderom prvo sam uzela iz znatiželje da vidim koliko je efikasan i na mom licu se dobro pokazao . Svidja mi se apsolutno sve u vezi ovog pudera i koristim ga kao fundation u u večernjim varijantama jer mi je jak za svakodnevni makeup. Pored toga zadovoljna sam i  bočicom koja izgleda neodoljivo i pumpicom koja je veoma praktična.

 2. Camuflage cream 010 - (from Catrice)
Moj omiljeni korektor za prekrivanje akni i crvenila je definitivno ovaj , nevjerovatno je koliko dobro prekriva sve dovoljno je staviti ga direkno na lice bez ikakvog primera ili fundationa i bit će dovoljan da vam sakrije bilo kakvu vrstu akne ili crvenila.

 3. You star strobing Powder
Sastoji se iz tri dijela : highlightera , bronzera i rumenila . Iako je namjenjeno za ljeto u ovim sad danima puno koristim ovu paletu iz razloga što su ove boje nešto malo decentnije a i ja imam dosta svijetliji ten zimi nego ljeti.
4.Comapct cream makeup with light reflection (from Manhatan) -
Ovaj compact puder me privukao prvo radi svog izgleda i praktičnog pakovanja i jako je koristan u mom neseseru iz razloga što ima svoju malu špiglu te spužvicu za nanošenje.Što se tiče ovog pudera trenutno mi paše uz moj tip kože inače sam bila veliki fan compact pudera u kamenu ali nakon što sam isprobala ovaj ,zapostavila sam ostale u kamenu.
5.Hightlighter light infusion 010 (from Catrice)
Ovo je bio moj prvi highligter i definitivno će mi uvijek biti najomiljeniji od svih i uvijek ću mu se vjerno vracati . Toliko je intenzivan i toliko dobro drži, koristim ga pri konturi čitavog lica , uključujući konturu obrva .

5. Nailcolour Rival de Loop
Iako do sad nisam ništa koristila od ovog brenda, počela sam koristiti njihove lakove i stvarno sam zadovoljna intenzivnošću boje. Također sam ljubitelj mat lakova za nokte i Rival de Loop mi se pokazao kao odličan brend za to ,prezadovoljna sam. 
6. Nude illusion loose powder / transparent matt (from Catrice) 
definitivno moja topla preporuka, od kad koristim ovaj finish powder moja šminkanje stvarno traje duže , pogotovo ljeti kad se od silnih vrućina šminka sa vašeg lica topi i razmazuje zahvaljujući ovom finishu moja stoji na mjestu i stvarno je super.
7. Prime and Fine for invisible pores and lines (from Catrice)
Svi mi imamo na nekim mjestima linije ili sitne pore na licu neki od smijanja oko usana , kod nekih ljudi oko očiju , ili između obrva itd.. Ovaj primer koristim prije fundationa na dijelu oko usana gdje mi se najčešće i stvaraju ove linije. Dižem plačeve sto puta u vis zbog ovog primera jer sam prezadovljna,također imam prime and fine zelenu kremu za prekrivanje crvenila i isto tako preefikasna je.

8. Made to stay highlighter pen ( from Catrice)
Ove olovke su super za konturisanje obrva i isticanje očiju u cjelini .Nakon što nanesem ovu olovku oči definitivno djeluju odmornije.Koristim je unazad dvije godine i prezadovoljna sam kao i ostatkom njihove kozmetike kao što možete vidjeti da mi je većinski dio nesesera zauzeo njihov brend. Ove olovke imam u gold i rose gold nijansama.

9. Liquid Liner 010 dating Joe Black (from Catrice)

Trenutno moj omiljeni eyeliner ,zahvaljujući ovoj tankoj četkici koja olakšava nanošenje. 


xoxo















Nema komentara

Objavi komentar

© E M A
Maira Gall