subota, 22. listopada 2016.

Must Have -

Nakon što sam se prisjetila da imam otvoren profil na Polyvore na kojem nisam baš aktivna , odlučila sam to promjeniti. U ovom postu ću vam pokazati par neodoljivih komada za ovu jesen .
Ovo su definitivno moji favoriti ove godine i jedva čekam da svoj ormar upotpunim sa njima.

Iskoristila sam Polyvore da napravim par setova , kao što će te moći vidjeti odabrala sam hladne i neutralne tonove i minimalističke krojeve . Iako je ove godine bordo boja veliki hit , ja se baš ne snalazim sa njom i izbjegavam je na neki način. Mislim da se u mom ormaru nalaze samo dva modna dodatka bordo boje.


favorites

favorites by ematra featuring a white top
favorites

favorites

favorites by ematra featuring a wool coat
favorites

favorites by ematra featuring a tie top
favorites

favorites von ematra, mango tops enthaltend
favorites

fall

fall von ematra, mango pants enthaltend
favorites

favorites

favorites

favorites von ematra, lace up boots enthaltend
favorites

favorites

favorites by ematra featuring a strap dress
coats

coats by ematra featuring a long coat
favorites

favorites by ematra featuring a wool coat
Nadam se da vam se svidjaju moji favoriti , više možete vidjeti na mom Polyvore profilu ( ematra ) .

Nema komentara

Objavi komentar

© E M A
Maira Gall