četvrtak, 15. rujna 2016.

Ljubav je bol ,a Bol je na Bracu

Pozdrav dragi moji,
Nakon stresnog i užurbanog ljeta, osjećajući potrebu za odmorom sam spontano sa svojom porodicom isplanirala put u Bol na Braču. Veselim se Bolu jer je to mjestašće pridobilo moje srce jos predprošle godine , također mi je drago da ću sa vama moći da podjelim sve čari tog malog mjesta i opišem svaki ćošak , pisaću vam šta zanimljivo možete vidjeti i raditi u Bolu, ko zna možda vam dam i neki dobar prijedlog za vase slijedeće ljetovanje :)

Ovo su neke od slika što sam zabilježila tokom mog prvog ljetovanja u Bolu 2014te:











Raduje me to što cu slijedeći post pisati na malom balkončiću sa divnim pogledom,
Do slijedećeg posta vam šaljem poljubce..

4 komentara

  1. Ti neki fešn bloger, a ne znaš osnove gramatike. Obrati pažnju na neke riječi kao što su "dadnem"!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala tebi ko god da si na ispravljanju mojih gramatičkih grešaka kako na ovom tako i na predhodnom postu .
      A za izraz "fešn bloger" da jesam to možeš biti i ti sam/sama , ali zato postoji razlika između profesionalnih i onih koji to rade amaterski , ja spadam u drugu grupu i to radim iz ljubavi te isto tako iz ljubavi čitam druge blogove a ne da liječim svoje komplekse kao možda ti :)


      #širimoljubavanemržnju

      Izbriši

© E M A
Maira Gall