petak, 2. rujna 2016.

HELLO SEPTEMBER-

Zdravo blogeri,godinama posmatrajuci razne modne i kulinarske blogove te citajuci razne putopise dobila sam zelju da i ja imam svoj mali prostor na kojem cu pisati o svom zivotu i objavljivati svoje outfite , recepte i fotografije.Dugo sam se drzala po strani i posmatrala sav taj svijet pitajuci se sto ce nam jos jedna blogerica vise pored svih ti divni i orginalni blogerica ,plaseci se kako da ostanem orginalna. Nakon izvjesnog vremena i predomisljanja napokon se osjecam spremno za ovaj potez. :)




Outfit details: Jacket: H&M // Pants: H&M // T-shirt: Zara // Sunglasses: H&M // Shoes: H&M // Bag from random store //
Molim septembar da bude simpatican i suskav prema meni , jer je inace moje omiljeno godisnje doba i najveca inspiracija.

Do slijedeceg posta!

3 komentara

© E M A
Maira Gall